Pytania i odpowiedzi

Dostawa

Maksymalny termin przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi 7 dni roboczych.

Do terminu realizacji należy doliczyć czas niezbędny na dostawę produktu. Standardowy termin doręczenia przesyłki wynosi 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki. 

Wszelkie informacje dotyczące etapu Twojego zamówienia otrzymasz na podany  przy składaniu zamówienia adres e-mail. Jeśli takiej nie otrzymałaś, skontaktuj się ze mną wysyłając wiadomość na adres: info@ritamoni.pl

W koszyku masz dwie opcje wysyłki:

  • InPost Paczkomaty 24/7 – 12,50 zł 
  • InPost Kurier – 14,00 zł

Płatności

Przelewy24. Płatność Blikiem, przelewy online z każdego banku.


Przelew na konto. Możesz zapłacić za swoje zamówienie przelewem bankowym. Czas księgowania przelewu może wynieść nawet dwa robocze. Realizacja zamówienia rozpocznie po zaksięgowaniu przelewu na moim koncie.

Dane do przelewu:
numer konta: 52 1140 2004 0000 3202 7210 3147
nazwa banku: MBANK, nr. SWIFT: BREXPLPWMBK
nazwa odbiorcy: MONIKA KOŁODZIEJCZYK
adres odbiorcy: ul. Grzymińska 28c/4, 71-711 Szczecin
W tytule przelewu musisz podać numer zamówienia!

Zwroty i reklamacje

Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu natomiast można dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru. Dokładne informacje znajdziesz tutaj : Zwroty, wymiana i reklamacje.

Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 2 miesięcy, wystarczy odesłać artykuły w tym czasie, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki. 

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowane produkty do naszego magazynu.

Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz tutaj.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail .

Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z produktami na adres:

Monika Kołodziejczyk, ul. Grzymińska 28c/4, 71-711 Szczecin
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Do paczki dołącz formularz zwrotu- znajdziesz go tutaj. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do mnie. Dokładna procedura zwrotu znajduje się tutaj: Zwroty, wymiana i reklamacje.

Nie realizujemy bezpośrednich wymian. Jeśli interesuje Cię wymiana zwróć produkt wg. powyższych wytycznych i złóż nowe zamówienie w naszym sklepie.

Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu. Dokładna procedura wymian wraz z formularzem znajduje się tutaj: Zwroty, wymiana i reklamacje.

Zwrotu środków otrzymasz w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Przeglądając tę ​​stronę, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.